Logo

Scandiano Italy 20/3/16report

  • Κατηγορία: FRT News
  • Εκτύπωση

scandianoteam

5:30 ξυπνητήρι, 8:30 check in... 




gg1sc
geoitaly

5:30 ξυπνητήρι, 8:30 check in... 

και μοιράζουμε δεξιά κι αριστερά τα πράγματα στις βαλίτσες, κατα τις μία μπαίνουμε σε κάτι τετράγωνα nissan βανάκια και κατα τις 5 φτάνουμε έξω απο την rc-landia στο Scandiano της Ιταλίας. Που είναι αυτό? έλα ντε, κι εμείς αυτό ψάχναμε. Ενα μέρος για αγροτουρισμό. Αμπέλια, και πάλι αμπέλια και πολλά αμπέλια και ξανά αμπέλια, ελαφάκια, λαγουδάκια,φασιανοί και καθόλου κυνηγοί. Ναι, ναι έτσι γίνεται, οι πίστες είναι μακριά, λεει ο άλλος θελω 700χλμ να πάω πίσω στη Νάπολη. Η πρώτη εντύπωση, ένα σπίτι με παράθυρα με καγκέλια. Που είναι η πίστα? Μπαίνουμε στην είσοδο, πιστα πουθενά. Κατι σκαλιά και όροφοι οπως σε πολυκατοικία. Ρε που πάαααμε? Δωμάτια, δωμάτια. Ρε που είναι η πίστα? Playstation ήρθαμε να τρέξουμε? Μπαίνουμε πιο μέσα και βλέπουμε τελικά την μακρόστενη πίστα. Μοκέτα με ξύλο. Πολύ ξύλο. Εχουν αρχίσει οι ετοιμασίες, ντύνουν την πίστα στα καλά της με xray,hudy banner και σημαίες. Η πίστα μεταμορφώνεται σιγά-σιγά. Κάποιοι ήδη κάνουν δοκιμές με touring και f1. Bρίσκουμε κάποιους φίλους Ιταλούς, μας καλοσωρίζουν και μας δείχνουν χώρο για να εγκατασταθούμε. Οι υπόλοιποι που είναι ρε παιδιά? 100 συμμετοχές λέει και μεις βλέπουμε καμια 20αριά. Τέλος πάντων Παρασκευή είναι θα έρθουν αργότερα.Ετοιμαζόμαστε γρήγορα και αφού ήδη είμαστε φορτισμένοι μπαίνουμε αμέσως να δούμε πως είναι τα πράγματα. Εγώ δοκίμασα την f1, μυρίστηκα αμέσως τι θα επακολουθούσε και άφησα την κατηγορία στο παιδί, στον Αντρέα, μην ξεφτιλιστούμε κιόλας, έχουμε κι ένα χρυσοδάχτυλο όνομα, μεγάλοι άνθρωποι. Οι άλλοι με τα touring γούσταραν και δεν ήταν κι άσχημα για αρχή κανα δευτερόλεπτο πιο αργοί. Η γραμματεία έγραφε κι ενώ βλέπαμε 20 ατομα στην πίστα, στην οθόνη ήταν πάνω απο 50. Ρε που είναι όλοι? Ας κάνουμε μια βολτα αφού οι άλλοι βρήκαν μια σειρά και δοκιμάζουν τη μία μπαταρία μετά την άλλη. Ωπ !! στο δωματιάκι έχει και μαγαζάκι με πολλά ωραία xray hudy πραγματάκια. Τι είναι αυτό? Ανοιξε η πόρτα απο ένα δωματιάκι και τι να δουν τα ματάκια μου. Μια 20αδα μέσα αγωνιζόμενοι να φτιάχνουν πυρετωδώς. Αει στα κομμάτια. Αλλη πόρτα, άλλη μια 15αδα, άλλη πόρτα, άλλη 20αδα. Ανεβαίνω στον όροφο, άλλες πόρτες,άλλες 20άδες. Εδώ είστε πουλάκια μου? Βγαίναν σαν τους κομάντο, έκαναν ένα πεντάλεπτο κι εξαφανιζόντουσαν. Αρα καμία επαφή. Η μόνη επαφή που είχαμε ήταν οι καλοί, Bruno,Hudy,Kaufmann,Rathesky κα. Οχι οτι μας έπεφταν λίγοι αλλά καθόμασταν με όλη την elite. Η πίστα δεν έτρωγε λάστιχο, δεν χρειαζόταν κουβέρτες και όλα τα ζουμιά ήταν το ίδιο αν και επιτρεπόταν μόνο το Hudy. Παρασκευή ελεύθερες δοκιμές και μπορούσαμε να τρέχουμε με δικό μας εξοπλισμό και μπορούσαμε να δοκιμάσουμε τα πάντα. Η πίστα έκλεισε στις 12 το βράδυ. Ευτυχώς το ζεύγος "κοςΜάκης,καΕλένη" είχαν ήδη ετοιμάσει τα δωμάτια στο ξενοδοχείο όποτε τα βρήκαμε όλα έτοιμα. Σάββατο χαράματα, καλό πρωινό και πάλι πίστα. Control practice, δηλωση συμμετοχών, 2 κατηγορίες 128 ευρώ με 3 τετράδες control σημαδεμένα λάστιχα, μπλουζάκια, μοτεράκια, spur..άκια σε πορτοκαλί χρώμα για τις στοκ κατηγορίες και βιδοκουτάκια με το Xrace logo του αγώνα. Το απόγευμα 3 προκριματικά και Γεωργιάδης οριακά στον τελικό, ο Μπάτας στο 12 και οι άλλοι πιο πίσω να παλεύουν με τους τοπικούς κι εγώ εξω στην καντίνα να τρώω προσούτο με όλους τους δυνατούς τρόπους που μπορεί να βάλει ένας ανθρώπινος ανώμαλος νους. Η πίστα έκλεισε γύρω στις 7, μικρή γιορτή, μπουφε πιτσες πατατακια ποπκορν κλπ και λοτταρια με πραγματικά πλουσια δωρα αφου ειχε καμια δεκαρια κιτ, που κερδίσαμε και κατι ομορφα πραγματακια. Τελος Σαββατου, τα πράγματα έμειναν όλα πάνω στους πάγκους έτοιμα για την Κυριακή και φύγαμε για μια βόλτα στην πόλη. Ερημιάααααα. Ρε αυτοί κλείνουν εδω απο τις 8. Τρελοί είναι Σάββατο βράδυ?  Τέλος πάντων, βρήκαμε ενα εστιατόριο-delivery και τι φάγαμε? Πίιιιτσα....κι εγώ πίτσα με προσούτο. Η πίτσα έκανε 5 ευρώ και το ποτήρι η cola 5 ευρώ. Αυτή την ανωμαλία δεν την κατάλαβα. Νεκροί για ύπνο γιατί ως καλά οργανωμένοι δεν είχε δει κανείς τι ώρα ξεκινάγαμε την Κυριακή. Χαράματα πάλι, πρωινό...εγώ με προσούτο και βουρ για πίστα με φοβερή λιακάδα. Προκριματικά, Γεωργιάδης 12, Μπάτας το τυχερό 13 και οι άλλοι πιο πίσω να παλέυουν με τους διάφορους τοπικούς. Κάποια στιγμή ξεκίνησαν οι τελικοί, εγώ κοιμόμουν στο βανάκι στη λιακάδα αφού προηγουμένως είχα καινούριες προσούτοεμπειρίες με το φίλο μου καντινιέρη. Μπαίνω αναμαλιασμένος, βλέπω έναν κάτσοΙταλό να στέλνει τον Γεωργιάδη στα γ#μίδια στο τέλος της ευθείας, να μην περιμένει και ο αλυτάρχης τιποτα. Οκ λέω, ετσι παιζουν εδω,ας φαω ενα προσουτοπιτάκι να μου φύγει η στεναχώρια. Ξαναμπαίνω μέσα χαρούμενος μετα το πιτάκι ακούω τον αλυτάρχη να φωνάζει "Pipo,Pipo ma Pipo" τον Παναγιωτόπουλο που είχε πάρει το αμόρε και το τρένο των 400χλμ και είχε πάει να δει τη ρομαντική Φλωρεντία. Του είπαμε να μην φωνάζει γιατί το πιπο ειναι πρόστυχο στα ελληνικά και οτι ο Pipo θα ερχόταν το βράδυ και επιτέλους ησύχασε. Να σημειώσουμε οτι οι 3 πρώτοι στον Α τελικό τερμάτισαν με διαφορά 0,003. Κανείς τους δεν ήξερε ποιος είχε πάρει το 5λεπτο μέχρι να δουν την οθόνη. Στα δικά μας στο 2ο 5λεπτο, τα παιδιά συζητάνε στην εξέδρα, ο Γεωργιάδης ξύνει....το κεφάλι του και ο αλυτάρχης ω!!!... δίνει εκκίνηση. Ευτυχώς ο Μπάτας έχει μια σπάνιας μορφής εκλαμψη να πατήσει φρένο στην εκκίνηση να γλυτώσει τον άλλον που ξυνόταν μπροστά του και αμέσως γκάζι να γλυτώσει τον άλλον πίσω του που θα τον ξετρύπαγε και ξεκίνησαν το 5λεπτο όμορφα ....για κανα δυο γυρους. Ο Μπάτας πάει τέζα ο Ιταλός τον στέλνει στον άλλο διαδρομο, περιμένει ξαναπάει τέζα ο Ιταλός τον ξαναστέλνει 2 διαδρόμους πιο πέρα και πάλι περιμένει, περνούν όλοι και έτοιμος να ξκινήσει αλλά ωπ !!!! ένα χέρι τον πιάνει και τον βάζει 2 διαδρόμους, μισή πίστα πίσω. Ποιος ειναι αυτός? Δεν φοράει κίτρινο γιλέκο ξετουμπαριστή. Ποιος είναι? Ο Μπατας συνεχίζει, τελειωνει και σειρά έχει ο κακομοίρης ο αλυτάρχης που δεν ξέρει γρι αγγλικά. Ο Μπάτας του εξηγεί όμορφα και πολιτισμένα σε αυτόν και σε όλη την πίστα που πετάχτηκε έξω σε όλες τις γνωστές γλώσσες και διαλέκτους οτι ενω περιμενε και ο ξετουμπαριστής το ειδε και τον άφησε ένας ασχετος τον έβαλε στο τέλος του γκρουπ μιση πιστα πίσω. Ο κακομοίρης ο αλυτάρχης όπως προείπαμε γρι. Τελευταία προσπάθεια και ο Γεωργιάδης πάει για βάθρο, κοπανάει αυτον που τον έστειλε στα γ#μιδια στο 1ο, περιμένει λιγο και φεύγει και ξαφνικά ο αλυτάρχης ξυπναει και ριχνει τη μονη ποινη του αγώνα και βγαζει τον Ιταλο 3ο και τον Γεωργιάδη 2 θεσεις πισω. Τοσο κοντα ηταν ολοι. Με μια ποινη 5'' έχανες 2 θεσεις στην καταταξη, οχι στο πενταλεπτο. Δε συζητάμε για τον 1ο τελικο. Οι διαφορές ηταν μικροτερες του δευτερολέπτου ιδιαιτερα για τις πρωτες θεσεις. Νικητής οπως ηταν αναμενομενο ο Bruno με εναν πολυ δυνατό kaufmann να παλεύει σε όλα τα πενταλεπτα. Ο Rathesky έτρεχε όλες τις κατηγορίες. Καθόταν στην εξέδρα και του άλλαζαν αυτοκίνητο και αυτός μοντέλο στην τηλ/ση. Κάποια στιγμή τον περίμεναν γιατί θόλωσε και δεν ήξερε ποιο μοντέλο να βάλει επόμενο. Φανταστικός οδηγός. Τολμώ να πω οτι παρακολουθούσα με πιο πολύ ενδιαφέρον την προσπαθειά του παρά την οδήγηση των Bruno-Kaufmann-Hudy. Πολύ καλή η διοργάνωση, 1 λεπτό μεταξύ σειρών, όχι παραπάνω, μολις ενα λεπτο απο σειρα σε σειρά. Καλός τεχνικός ελεγχος πριν μπεις για πενταλεπτο, οχι μετα. Οποιος δεν περναγε μπορουσε να ακυρωθει το πενταλεπτο του. Δούλευαν πολλοι και οχι ένας. Δουλευαν και συνεργάζονταν πολλοι, οχι προσωπικο της πιστας αλλα ακομα και ανταγωνιστες βοηθούσαν ολες τις μερες. Ειδαμε ωραία πράγματα. Είχαμε καινούριες εμπειρίες. Γνωρίσαμε ανθρώπους. Είδαμε κουλτουρες. Περάσαμε καλά σε κάτι που φαινεται να μεγαλώνει γρήγορα. Xraces σε διαφορες χώρες. Φάγαμε πολύ πίτσα και προσούτο με όλους τους τρόπους. Τα ταξίδια αυτά είναι ανοιχτα σε όλους τους έλληνες οδηγούς xray. Επόμενο ταξίδι το Xrace στη Hudy Arena στη Σλοβακία. Αυτός που πήρε το αμάξι του Μπάτα ήταν ο .... "σκουπιδιάρης".                                        

Download Joomla Templates
Download Joomla Templates

Custom Joomla Templates
Custom Joomla Extensions

Download WordPress Themes
Download WordPress Themes

Download Drupal Templates
Download Drupal Templates

© 2013 Fanatix Models. All rights reserved.