A+ A A-

O Tσε των rc bikes

IMG_3572
To ατομο ειναι αλλού..... Απολαύστε....
video... Στελλιος το νουμερο 5
 http://www.youtube.com/watch?v=K99MiQeshkE


Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα RC Bikes!
Μετά από πολλούς μήνες προπονήσεων στην FRT, κατάφερα και έκανα το όνειρο πραγματικότητα! Ετρεξα στο Παγκόσμιο RC Bikes 2010, στην Grenoble της Γαλλίας.
Το μηχανάκι, (photo RTT) ένα αγγλικό ΚΡ09, αγορασμένο μεταχειρισμένο τον Δεκέμβρη του 2009, από ένα Αγγλο αγωνιζόμενο, ντυμένο με τα χρώματα του Troy Corser όπως τρέχει φέτος στο Παγκόσμιο SBK με BMW S1000RR, αποδείχτηκε τέρας αξιοπιστίας, παρά τα αρκετά τουμπίδια!
Το ταξίδι κράτησε 9 μέρες και το έκανα με την (πραγματική!) μοτοσυκλέτα μου, αφού πρώτα δανείστηκα δυό αλουμινένιες βαλίτσες από ένα φίλο με ίδια μηχανή!  αφού οι δικές μου πλαστικές είναι πολύ μικρότερες!!!
 
Συνολικά έκανα 2650 χλμ, και το κόστος μου ήταν 1050 ευρώ. Στα γρήγορα, ταξίδεψα με πλοίο από Πάτρα - Ανκόνα, πήγα κοντά στο Torino και έμεινα ένα βράδι σε ένα χωριουδάκι (603 χλμ) και στη συνέχεια μέσω επαρχιακών δρόμων (Passo Delle Fenestre, Briancon, Col Du Lautaret) έφτασα στη Grenoble (245 χλμ). Στην επιστροφή έκανα λίγο... τουρισμό, πήγα στο Gap, Barcelonette, Passo Della Madalena, και μετά Autostrada προς Genova, Livorno, Pisa (450 χλμ περίπου). Εμεινα ένα βράδι στην Pisa και αφού έβγαλα την απαραίτητη... φωτό του λοξού πύργου, πάλι από Autostrada πηγα Bologna, Ancona (450 χλμ περίπου).
 
Οσον αφορά τα αγωνιστικά, τώρα. Στο RC Bike Worlds τρέχουν 3 κατηγορίες: Nitro, Superbikes και Stockbikes. Οι δύο τελευταίες, ηλεκτρικές. Οι SBK δεν έχουν περιορισμούς, πέρα από τις γενικές διαστάσεις. Οι Stock έχουν ελάχιστο βάρος 1800 γρ., μοτέρ LRP X12 13.5T που αγοράσαμε από την οργάνωση (45 ευρώ), και στάνταρ γρανάζωμα, με FDR (Final Drive Ratio) προκαθορισμένο στα 6.7:1, με απόκλιση 0.1 συν/πλήν. Επίσης, απαγορεύεται το μπροστινό ή πίσω φρένο, πέρα από το φρένο που παρέχει το Speed Control. Προετοιμάστηκα για Stock αφού αφενός είναι λίγο πιο αργά από τα SBK, αφετέρου δεν έχεις τον μπελά της ρύθμισης του εμπρός φρένου, που επιτρέπεται στα SBK. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 78 στα SBK, 19 στα Nitro και 43 στα Stock. Πρακτικά, παρόλο που είναι Παγκόσμιο, στην ουσία εκπροσωπήθηκαν μόνο ευρωπαικές χώρες.
 
Εφτασα στην πίστα RACG ,
την Τετάρτη 2 Αυγούστου, κατά τις 14.30 και όρμησα κατευθείαν στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Επρεπε να μάθω την πίστα! Κατάφερα και έτρεξα 5-6 μπαταρίες, με κενά ενδιάμεσα για να κρυώνει το μοτέρ, και ταυτόχρονα άρχισα να γνωρίζομαι με τους ξένους. Οι Αγγλοι με είχαν "υιοθετήσει", κάτι που με βόλευε, αφού και η γλώσσα δεν ήταν πρόβλημα, αλλά έτρεχε στα SBK ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της μηχανής μου, οπότε γνωριστήκαμε και με... χειραψία, πέρα από τα forum!!!
 
Την Πέμπτη, προλάβαμε να κάνουμε όλοι από ένα χρονομετρημένο (Timed Practice) και στις 11 άρχισε να βρέχει, οπότε μόνο οι... γενναίοι βγήκαν στην πίστα. Εγώ... κότεψα! Κάθησα και... κοίταγα!
 
Την Παρασκευή, έχουμε 3 Qualifying Heats.
Τρέχουμε οκτάλεπτα (κανένα θέμα με διάρκεια στις μπαταρίες, ευτυχως το είχα δοκιμάσει στην FRT!), με flying start, που σημαίνει μπαίνουμε και γράφουμε γυρους όταν πεί "σε 2 λεπτά εκκίνηση", οπότε ζεσταίνουμε μυαλά, δάκτυλα και λάστιχα... Στο πρώτο, στις 08.42, πάω ψιλοχάλια, αφού η πίστα μόλις στεγνώνει από τη χτεσινή βροχή, και ο καιρός είναι ξεκάθαρα ζεστός, ενώ και το μηχανάκι δεν είναι τόσο καλό. Κάνω μόλις 13 γύρους, όταν οι 2-3 πρώτοι κάνουν με ίδιες συνθήκες 16. Είμαι 26ος στους 43. Το βλέπουν οι Αγγλάρες, μου το βουτάνε, μου δίνουν λύσεις, προχωραω στο επόμενο QΗ και κάνω ένα γύρο παραπάνω! Μια χαρά! "Πέφτω" 32ος, αλλά με 14 γύρους (οι πρώτοι 17, πλέον). Στο 3ο QH κάνω το καλύτερο αποτέλεσμά μου με καλό 15άρι (παραλίγο 16!), αλλά οι πρώτοι κάνουν 18 γύρους και είμαι 30ος. Το μηχανάκι πρακτικά είναι σχεδόν τέλειο και η πρόσφυση είναι τέτοια που βάζω πιο σκληρό λάστιχο πίσω, ενώ σκληραίνω και τις αναρτήσεις από ελατήρια, εμπρός και πίσω, βάσει συμβουλών (και ελατηρίων που δεν είχα!) των Αγγλων!
Το απόγευμα γίνεται παρουσίαση των ομάδων
 
και μετά Concours, δηλαδή Διαγωνισμός ομορφιάς και επιτέλους βάζω το όμορφο lexan που έχει φιλοτεχνήσει ο NicAnd. Τρείς κριτές επιλέγουν κατ' αρχήν εννέα μηχανάκια και μετά τα μεταφέρουν στο ρεστωράν για την τελική κρίση. Τα σχόλια μέχρι στιγμής είναι κολακευτικά, μέχρι που εμφανίζεται ένα Aprilia SBK με τον Max Biaggi.
 
 Τελικά, καταλήγω 4ος, αφού μάλλον έγινε μαιμουδιά στα αποτελέσματα... Τεσπα... Ο Biaggi, πάντως νίκησε!!!
 
Το Σάββατο το πρωί γίνεται το 4ο QH, αλλά με πιστα που πάλι στεγνώνει από την βραδινή υγρασία, και έχω μια στούκα με άλλον που ήρθε ανάποδα, με χτύπησε μετωπικά και μου στράβωσε το μπροστινό. Εγκαταλείπω και μένω 30ος. Κανείς, όμως δεν βελτιώνει...
 
Στη συνέχεια υπάρχει η πυραμίδα των sub finals και ξεκινώ 1ος στο Heat μου, κάτι που μου δίνει το πλεονέκτημα της άδειας πίστας (ευτυχώς ζεστή, πλέον!) αλλά και τον πονοκέφαλο της πίεσης. Οι Αγγλάρες από κάτω με πιέζουν -και σωστά κάνουν- και μένω πρώτος για 4 λεπτά περίπου. Στο 4ο, κάνω ένα λάθος στο απέναντι σικέιν  και κόβω πολύ, χάνω τις γραμμές μου και με προφταίνει ο 2ος... Με περνάει με καθαρή και γρήγορη γραμμή και μου κάνει μια διαφορά περίπου μισή ευθεία (των 75 μέτρων). Οι υπόλοιποι είναι άλλη μισή ευθεία πίσω μου, τουλάχιστον, οπότε δεν έχω πίεση. Με δεδομένο ότι οι 3 πρώτοι σε κάθε Heat ανεβαίνουν στο πιο πάνω (είμαι στο 1/8 και στοχεύω στο 1/4) ξανακάνω ένα λάθος στο ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ και με φτάνουν ο 3ος και 4ος που πάνε δίπλα δίπλα. Ο ένας με περνά, ο άλλος μένει δίπλα μου. Με 30 δευτερόλεπτα ακόμα να μένουν, και τους Αγγλους να ουρλιάζουν για μένα από κάτω, καταφέρνω και μένω τρίτος (ουφ!) μέχρι τον τερματισμό!!!
Περνάω στο 1/4, αλλά 10ος. Ξεκινάμε, γίνεται ένα... πολύνεκρο μπροστά μου, το αποφεύγω και βρίσκομαι στην 5άδα. Στο 8 λεπτό περίπου, ενώ κάνω μοναχικό αγώνα, πλησιάζω ένα πολύνεκρο εν εξελίξει και μπλέκομαι και γώ... δεν γινόταν να το αποφύγω, τελικά. Με ξετουμπάρουν τελευταίο, κάνω ότι μπορώ και τερματίζω τελικά 9ος, και συνολικά 31ος στην Stock.
Το Σάββατο το απόγευμα έχει γιορτή πάλι, με ένα τοπικό συγκρότημα Rock, τους Dustroy, πανέμορφα βεγγαλικά και σουαρέ με καναπεδάκια (!) από τον σπόνσορα της εκδήλωσης, την Renault και αργότερα βραδινό με την Αγγλική ομάδα. Ηταν λίγα τα καναπεδάκια!!!
 
Την Κυριακή, έχουν φέρει Cheerleaders και κάνουν παρουσίαση των οδηγών των Α τελικών, και γενικά όλα εξελίσσονται σε μια λαμπρά γιορταστική ατμόσφαιρα.
Ακολουθεί η απονομή
 και φεύγουμε σιγά σιγά για τις πατρίδες μας!
 
Του χρόνου, λοιπόν αρχές Αυγούστου στο Lostallo και το 2012 στο Riccione, 100 χλμ. βόρεια της Ancona!
Ποιος θα ακολουθήσει?!!!!
 
Και μερικά ενδιαφέροντα links:
www.rcbikeworld2010.com (Το site της διοργάνωσης)
http://picasaweb.google.com/steliosh1 (Οι 900 περίπου φωτό μου!!!)
http://www.youtube.com/steliosh     Τα video μου (τα 10 τελευταία).
Στο site της διοργάνωσης, δείτε πάνω δεξιά στο LIVE, και μετά MORE... :)


http://www.rcbikeworld2010.com/more.html

και

http://picasaweb.google.com/steliosh1

και

http://www.youtube.com/steliosh

και

http://www.youtube.com/watch?v=S4nuL4NdwXs&feature=player_embedded


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/vhosts/frt.gr/public_html/libraries/joomla/filter/input.php on line 652

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/vhosts/frt.gr/public_html/libraries/joomla/filter/input.php on line 654